БАКАЛАВРИАТТЫҢ КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕСІНІҢ ТҮРЛЕРІ
ОҚУ ПРАКТИКАСЫ
Оқу практикасы - бакалавриаттың 2 курс білім алушыларына арналған орта білім берудің барлық білім беру бағдарламаларында өткізілетін кәсіптік практика түрі, оның барысында кез келген базалық пәндер шеңберінде болашақ маманның қалыптасуының басында білім беру процесінің оқу және практикалық мазмұны біріктіріледі.
Оқу практикасының мақсаты - оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді, зерттеу қызметінің алғашқы дағдыларын, іскерлік хат-хабарларды жүргізу дағдыларын қалыптастыруды, білім беру бағдарламасына сәйкес практикалық дағдылар мен жұмыс дағдыларын игеруді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді игеру.
Оқу практикасының негізгі міндеттері:
-
университет қызметінің негізгі бағыттарымен танысу;
-
білім беру бағдарламасымен танысу;
-
болашақ кәсіптің объектілері болып табылатын ұйымдардың ұйымдық-құқықтық нысанымен, құрылымымен, басқару жүйесімен жалпы танысу;
-
болашақ кәсіби қызметтің түрлерін, функциялары мен міндеттерін зерттеу;
-
іскерлік хат-хабарларды зерделеу және іс қағаздарын жүргізу және т. б.
ӨНДІРІСТІК ПРАКТИКА
Өндірістік практика -студенттің нақты өндірістік жағдайларда маман міндеттерін орындау арқылы пәндердің базалық және бейіндік циклдері бойынша теориялық білімді бекітуге бағытталған кәсіби практиканың бір түрі.
Өндірістік практика бакалавриаттың 3 курсының барлық білім беру бағдарламаларының білім алушылары үшін, сондай-ақ бейіндік пән циклінде бейіндік магистратурада жүргізіледі.
Өндірістік практиканың мақсаты -оқыту процесінде алған теориялық білімдерін бекіту, оқытылатын білім беру бағдарламасы бойынша практикалық дағдыларды, құзыреттер мен кәсіби қызмет тәжірибесін игеру, сондай-ақ озық тәжірибені игеру.
Өндірістік практиканың негізгі міндеттері:
-
кәсіби қызмет түрлерін, олардың функциялары мен міндеттерін зерттеу;
-
теориялық білімді бекіту және осы негізде кәсіби дағдыларды, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру;
-
инновациялық технологияларды, еңбек пен өндірістің озық әдістерін меңгеру;
-
ұйымдастырушылық және кәсіби тәжірибе жинақтау;
-
командалық жұмыс дағдыларын, басқарудың корпоративтік қағидаттарының құзыреттерін игеру;
-
өз қызметін өз бетінше жоспарлау, әріптестерімен пайдалы байланыс орнату, рөлдік кәсіби позицияны анықтау, жауапкершілік сезімін қалыптастыру және т. б.
ДИПЛОМ АЛДЫНДАҒЫ ПРАКТИКА
Диплом алдындағы практика -дипломдық жобалауды бастамас бұрын жүргізілетін кәсіби практика түрі. Диплом алдындағы практика бакалавриаттың бітіру курстарының білім алушыларына арналған барлық білім беру бағдарламаларында жүргізіледі.
Диплом алдындағы практиканың мақсаты -студенттің қажетті материалдарды жинауы, дипломдық жұмысты (жобаны) дайындау, жазу және аяқтау, оның мазмұны бітіру біліктілік жұмысының (жобасының) тақырыбымен анықталады.
Диплом алдындағы практиканың негізгі міндеттері:
-
дипломдық жұмыс (жоба)тақырыбы бойынша практикалық материалдарды жинау, өңдеу және жалпылау;
-
дипломдық зерттеу тақырыбы бойынша статистикалық мәліметтер мен практикалық материалдарды талдау;
-
диссертация (жоба)тақырыбы бойынша қорытындылар, заңдылықтар, ұсыныстар мен ұсыныстарды тұжырымдау;
-
белгіленген талаптарға сәйкес дипломдық жұмысты (жобаны) ресімдеу.
-
Диплом алдындағы практикаға басшылықты, әдетте, дипломдық жұмыстың (жобаның) басшысы жүзеге асырады.
Диплом алдындағы практиканың қорытындылары дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғауда балл қойып шығарылады. Дипломдық жұмысты (жобаны) алдын ала қорғау мектептің академиялық комитетінің отырысында жүргізіледі және хаттамамен ресімделеді.
МАГИСТРАТУРА ПРАКТИКАСЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ
ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТ
Ғылыми-педагогикалық магистратураның білім беру бағдарламасы теориялық оқытумен қатар немесе жеке кезеңде жүргізілетін практиканың екі түрін қамтиды:
-
педагогикалық;
-
зерттеу - диссертацияны орындау орны бойынша.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА
Педагогикалық практика оқыту мен оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүргізіледі.
Педагогикалық практика, әдетте, академиялық мектепте теориялық білімді бекіту үшін кадрлар даярлау бағыты бойынша өткізіледі, бакалавриатта практикалық сабақтар өткізуге жіберіледі.
Педагогикалық практиканың негізгі міндеттері:
-
Педагогикалық практика барысында білімді қалыптастыруға, жетілдіруге және жүйелеуге бағытталған міндеттер шешіледі:
-
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жаңғыртудың әлемдік үрдістері туралы;
-
ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық теориялары мен білім беру технологиялары туралы;
-
жоғары мектептің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудың инновациялық нысандары туралы;
-
болашақ мамандарды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы.
ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
Магистранттың зерттеу практикасы қазақстандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеудің және түсіндірудің заманауи әдістерімен танысу мақсатында жүргізіледі.
Зерттеу практикасының негізгі міндеттері:
-
ғылыми-зерттеу / эксперименттік-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізудің заманауи әдістерін меңгеру;
-
деректерді талдау мен түсіндірудің заманауи әдістерін меңгеру;
-
диссертациялық жұмысты дайындау үшін нақты материал жинау;
-
ғылыми және/немесе практикалық қызметтің таңдалған саласында тиімді дербес зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру;
-
білім алушыларда магистратура мен докторантураны - кәсіби қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарасты, тұрақты өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін қалыптастыру.
-
Зерттеу (өндірістік) практикасының мазмұны диссертациялық (жобалық) зерттеу тақырыбымен айқындалады.
БЕЙІНДІК БАҒЫТ
Бейіндік магистратураның білім беру бағдарламасы өндірістік практиканы қамтиды.
ӨНДІРІСТІК ПРАКТИКА
ПД цикліндегі өндірістік практика оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту, магистратураның білім беру бағдарламасы бойынша практикалық дағдыларды, құзыреттер мен кәсіби қызмет тәжірибесін игеру, сондай-ақ озық тәжірибені игеру мақсатында жүргізіледі.