"Q" UNIVERSITY студенттерге қызмет көрсету орталығы (ЦОС) білім алушыларға білім беру қызметтерін және ақпараттық-консультациялық көмек көрсету, қызметтердің қолжетімділігін қамтамасыз ету және "бір терезе"қағидаты бойынша көмек көрсету үшін құрылған.
ЦОС-тың негізгі мақсаты – студенттік қоғамдастықпен өзара іс-қимылды барынша және жан-жақты жақсарту, "Университет-білім алушы" өзара іс-қимыл жүйесіндегі бюрократиялық кедергілер мен сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою, Қызмет көрсету кезіндегі қайталанатын іс-қимылдар.
ЦОС міндеті - көрсетілетін қызметтердің сапасы, қолжетімділігі, ашықтығы, үнемі жетілдірілуі, келіп түскен өтінімдерді уақтылы өңдеу, білім алушыларға, ПОҚ және қызметкерлерге ақпараттық-консультативтік көмек көрсету.
Кезекті басқарудың электрондық жүйесі жұмыс істейді.
Залда күтуге арналған орындар бар, жақын жерде буфет орналасқан, веб-порталда жұмысқа оқыту бойынша бейнероликтер көрсетілуде «Электронного Правительства РК», бұл білім алушылардың күтуіне қолайлы жағдай жасайды.
"Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында мемлекеттік және оқу-білім беру қызметтерін электрондық форматта ұсынудың бизнес-процестерін оңтайландыру үшін мемлекеттік және оқу-білім беру қызметтерінің түрлері ұсынылады. Қызмет көрсетудің бұл нысаны өтінімдерді қарау уақытын қысқартуға, білім алушылардың құжаттарды дайындауға қатысуын барынша азайтуға, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмауға мүмкіндік береді.
ОНЛАЙН ӨТІНІШ БЕРУ
Университет сайты арқылы қызмет көрсетуге онлайн-өтінімдер беріледі https://www.q-university.kz/ "білім беру процесі" бөлімінде – Виртуальный ЦОС», сондай-ақ НАО «Государственная корпорация. Правительство для граждан» (ЦОН) немесе өтінімді веб-портал арқылы жібереді «Электронного Правительства РК».
Ұсынылатын автоматтандырылған қызметтердің тізімі: